آموزش سئو سایت

آموزش افزایش رتبه سئو سایت در گوگل طی یک ماه

آموزش افزایش رتبه سایت در گوگل مهمترین قسمت سئو سایت می باشد و بیشترین سوالی که همیشه در این حوزه پرسیده می شود این سوال است : 

آیا واقعا امکان دارد که بتوان در عرض یک ماه به صفحه اول گوگل رسید؟ پاسخ امیر قمصری : گاهی اوقات.

به عنوان یک قانون، هیچگاه نباید انتظار داشته باشید که در ماه های ابتدایی فعالیت، برند سایتی جدید را در 10 نتیجه اول گوگل ببینید (یا حتی بیشتر). اما گاهی اوقات امکان دسترسی به این رتبه در عرض 30 روز وجود دارد اگر تمامی شرایط مهیا باشد. هیچ ضمانتی وجود ندارد که سایت شما برای زمان طولانی موقعیت خوبی داشته باشد به همین علت فضا برای سایت های جدید که می خواهند بالاتر بیایند باز می شود بنابراین صفحه اول گوگل تضمینی در این زمان کم بدون شرایط امکان پذیر نیست!

+ نوشته شده در  چهارشنبه 1 خرداد 1398ساعت 15:01  توسط ریحانه مقدم  بازدید 301 برچسب ها:

نکات مهم تگ meta description در سئو سال 2018

متا تگ توضیحات یکی از مهم ترین متا تگ های سئو می باشد. نحوه نوشتن توضیحات متا (meta description) به صورت کاملا بهینه، امری بسیار مهم در مباحث آموزش سئو می باشد که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم.

در سال 2016، Christopher Ratcliff دستورالعملی فوق العاده درباره متا تگ توضیحات در سایت Search Engine Watch نوشت.

بیشتر مطالب آن مقاله هنوز هم مفید و قابل استفاده است. مثال های خوب و بدی که Chris بررسی کرده بود هنوز عالی هستند و حتی بعد از گذشت دو سال، یکی از بهترین گزینه ها برای نوشتن متا تگ توضیحات، مراجعه به نکات مطرح شده در همین چک لیست است.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 1 خرداد 1398ساعت 13:05  توسط ریحانه مقدم  بازدید 331 برچسب ها: